Retourneren

Gratis retourneren binnen 100 dagen*

  1. Meld je retour van producten in nieuwstaat binnen 100 dagen aan in het retourportaal. Let op: voor tweedehands producten geldt een retourtermijn van 14 dagen.
  2. Log in met je postcode en ordernummer of DPD tracking nummer.
  3. Meld de producten aan die je wilt retourneren.
  4. Print een retourlabel om het pakket kosteloos te kunnen retourneren bij een pakketpunt van PostNL, DHL, DPD of bpost in Nederland, België of Duitsland.
  5. Doe een briefje met ons adres en je naam en ordernummer in de doos. Je kunt hier bijvoorbeeld ons bedankkaartje voor gebruiken. Mocht een doos beschadigd raken, of het adreslabel verliezen, dan is het altijd terug te voeren op ons. Dit voorkomt vermiste zendingen. 
  6. Als je artikelen uit meerdere bestellingen retourneert meld je ze apart aan voor iedere bestelling. Je hoeft maar voor één bestelling te kiezen voor 'Bij een afleverpunt'. De overige zendingen kun je aanmelden als 'Retourneer in winkel'. Je kunt dan het label van het afleverpunt printen. Je doet de artikelen van de verschillende zendingen samen in één doos die je gaat retourneren. Doe er een briefje bij met je naam en ordernummer zodat we je retour zo snel mogelijk kunnen verwerken. 
  7. Plak je retourlabel op de doos en breng het naar het pakketpunt dat je hebt gekozen in het retourportaal.
  8. Volg je retourzending met track en trace mails.
  9. Binnen 7 dagen na ontvangst van je retournering ontvang je je geld terug als je de producten in nieuwstaat met de originele productverpakking hebt teruggestuurd.

*Je kunt maximaal twee retourzendingen per kalenderjaar kosteloos terugsturen. Vanaf de derde retournering brengen wij €4,95 in rekening door deze in te houden op je retour. Dit geldt ook voor huurorders. Stuur daarom zoveel mogelijk producten in één doos terug en koop bewust. 

Gekochte artikelen hebben een zichttermijn van 100 dagen. Dit wil zeggen dat je binnen 100 dagen na ontvangst van de artikelen het recht hebt om te beslissen dat je deze wilt retourneren. Na het aanmelden van je retournering in het retourportaal heb je vervolgens nog 14 dagen de tijd om de artikelen terug te sturen. Voor tweedehands producten geldt een retourtermijn van 14 dagen. Artikelen dienen niet gewassen en/of gebruikt te zijn en dienen in nieuwstaat te verkeren. Bovendien moeten ze nog in hun originele productverpakking zitten. Als wij de artikelen in goede staat hebben ontvangen, krijg je zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 7 dagen, je geld terug gestort inclusief gemaakte verzendkosten (indien je alles retourneert). Voor huurbestellingen worden de eventueel betaalde verzendkosten niet terugbetaald als de bestelling (volledig) wordt geretourneerd. Artikelen die na retournering toch gewassen of gebruikt lijken te zijn, kunnen wij niet als retournering in ontvangst nemen. Wij nemen dan contact met je op over het betalen van een tweedehands waarde, of over het terugsturen tegen verzendkosten. Bij het retourneren van artikelen die niet in lijn zijn met het retourbeleid brengen wij €6,00 verzendkosten in rekening. Dit geldt ook voor producten die we tegen een tweedehands waarde alsnog aannemen. Wil je tweedehands artikelen aanleveren, neem dan contact met ons op via info@nappys.nl.

Retourzendingen zijn voor eigen risico.

Indien je een deel van een bestelling retourneert wordt je aankoop herberekend naar de prijs van het deel van de order dat je houdt. Het is hierdoor mogelijk dat je recht hebt op minder korting, waardoor de terugbetaling lager is dan de losse prijs van de geretourneerde producten.

Het is helaas niet mogelijk om producten die speciaal voor jou besteld zijn en die niet standaard in het productassortiment zijn opgenomen te retourneren.

Klik hier om naar het retourportaal te gaan en je retournering aan te melden. Je kunt je bestelling terugvinden door je ordernummer of je DPD track en trace nummer in te voegen en je postcode. Je kunt in het retourportaal per product aangeven of je het terug wilt sturen en wat de reden van retour is. Het is niet verplicht om een reden aan te geven, dus je kunt ook kiezen voor 'geen reden'. Als je een retour aanmeldt krijg je een verzendlabel als PDF dat je zelf kunt printen en op de doos kunt plakken. Je kunt je retournering dan bij een pakketpunt van PostNL, DHL, DPD of bpost inleveren in Nederland, België of Duitsland. Je ontvangt daarna e-mails om je retourzending te volgen.

Retourneren van huurpakketten

Huurpakketten kun je ook eenvoudig retourneren via het retourportaal. Je kunt dan aangeven dat je alle huurproducten gaat retourneren met als reden 'Huur'. Als je een retour aanmeldt krijg je een verzendlabel als PDF dat je zelf kunt printen en op de doos kunt plakken. Vermeld bij je retournering zelf ook even op een briefje je ordernummer en naam. Je kunt je retournering dan bij een pakketpunt van PostNL, DHL, DPD of bpost inleveren in Nederland, België of Duitsland. Je ontvangt daarna e-mails om je retourzending te volgen. De verwerking van huurpakketten kan tot 21 dagen duren als de luiers niet vlekvrij zijn. Voor huurbestellingen worden de eventueel betaalde verzendkosten niet terugbetaald als de bestelling (volledig) wordt geretourneerd. Wij raden aan om de luiers altijd vlekvrij terug te sturen. Heb je daar meer tijd voor nodig, mail ons dan even. Als de luiers in goede staat terug worden gestuurd, zonder vlekken, ontvang je binnen 7 dagen na ontvangst je borg minus de huurkosten terug. Als de luiers beschadigd zijn en niet meer geschikt zijn voor de verhuur kun je het beste contact met ons opnemen voordat je ze retour stuurt. 

*Je kunt maximaal twee retourzendingen per kalenderjaar terugsturen. Vanaf de derde retournering brengen wij €4,95 in rekening. Dit geldt ook voor huurorders. Stuur daarom zoveel mogelijk producten in één doos terug en koop bewust. 

Page Speed